Monday 28 September 2020

PRORIDE BRAND OK KE?

 


Tengahari tadi saja buat carian di Google untuk keyword PRORIDE. Kalau buat carian ini 5 ke 6 tahun lepas, result yang keluar adalah barangan skateboard jenama PRO-RIDE.
Namun selepas beberapa tahun brand Proride berasaskan barangan yang menjurus kepada spare part kereta, senario carian google sudah berubah.
Banyak result carian lebih tertumpu kepada barangan seperti Absorber, Spring, Brake Pad dan lain-lain lagi. Carian juga lebih kepada jualan barangan Proride dalam marketplace terkemuka seperti Mudah.my, Lelong.com.my, forum.lowyat.net dan sebagainya
Dengan berkembangnya marketplace seperti Lazada dan Shopee, barangan Proride juga sudah berada di dalam shopping site tersebut. Terima kasih kepada syarikat dan personal seller yang mengiklan produk Proride dalam marketplace tersebut yang mendapat kunjungan ribuan rakyat Malaysia setiap hari.
Jika anda mahu mencari barangan Proride, kunjungi lah laman-laman web yang telah dinyatakan tadi. Sokongan anda terhadap produk brand Proride adalah sangat dihargai dan di alu-alukan. Mari kita memeriahkan semula pasaran spare part tempatan dengan barangan Proride

0 comments:

Post a Comment